Lost Lullabies: The Orphanage Chronicles
To stop ghosts, we must first figure out what kind they are by uncovering their tragic past. Each ghost presents its story as a puzzle. We solve it to neutralize malicious spirits or bring peace to benevolent ones. Players must first discover the type of ghost during the ghost-hunting phase, then solve puzzles based on their past to exorcism their spirit. Each ghost has its own unique story and puzzles. In early access, there will be 2 chapters featuring 4 ghosts, where players can uncover their stories, chase clues, and solve puzzles.
The game takes place in a large orphanage, featuring a complex and precarious map where all the clues and locations players need to investigate shift in each session. As players progress through chapters and play mini-games, more areas are gradually unlocked. Some sections of the map are dark and claustrophobic, enhancing the eerie atmosphere of the game.