Lost Soul Aside-pf690
Run the gauntlet of formidable enemies and colossal bosses in this breathtakingly stylish single player action-adventure RPG; chaining weapon and spectacular attack combos in high-octane, dynamic combat.
This was the moment Kaser, Louisa and the rebel group finally step out of the shadows – a chance to disrupt the Emperor’s grand birthday celebrations, to take a stand against his cruel oppression, and to give the people something to believe in.
With a mysterious new ally at his side, Kaser sets out on a mission to bring his sister back from beyond, realizing the meteor shower was no natural phenomenon.
It was the arrival of the Voidrax, dimensional invaders on a conquest to destroy other species and drain the energy from their souls.
With his new abilities, Kaser must travel across worlds and dimensions to face terrifying enemies head-on to save his sister, and humanity.
Steel yourself for electrifyingly fast, dynamic combat that pushes your reflexes and resolve to the absolute limit.
Unleash your skills, combat abilities, and swordsmanship to chain fast and fluid diverse combos; dishing out truly devastating damage across each combat phase.
And think fast to dodge or parry incoming attacks, outmanoeuvring menacing creatures and toweringly monstrous bosses to stay alive in dynamic jaw-dropping encounters.
Kaser has the potential to grow even stronger, attaining new skills and abilities throughout his mission.
By earning Experience Points, you can unlock and choose more attributes from the character Skill Tree.
Experiment with your picks and try different combinations to build, define and refine your personal playstyle for the challenges that lie ahead.
Enhance your combat prowess by unleashing attack combos amplified by each weapon’s unique special stats.