Machinika Atlas
Machinika: Atlas is an indie puzzle game and is the direct sequel to Machinika: Museum, you play as a museum researcher who just land on Atlas. Will you unravel the mysteries of the alien vessel? Solve cryptic puzzles to find out what happened!
Embark on a mesmerizing puzzle game adventure with Machinika: Atlas. Stranded within a crashed alien ship on Saturn's moon, "Atlas", assume the role of the museum researcher, the protagonist of Machinika: Museum, whose escape pod led them to the heart of an alien vessel.
Machinika: Atlas is the direct sequel to Machinika: Museum, unfolding its narrative on Atlas, a moon of Saturn. While the storyline ties into Machinika: Museum, prior play is not required for enjoying Machinika: Atlas.
Prepare to embark on a cosmic odyssey filled with mystery, cryptic puzzles, and a narrative that keeps you on the edge of discovery. Explore the unknown depths of Machinika: Atlas, where every answer unveils a new enigma.