Madden NFL 24
The ratings and situational awareness of your teammates is now more impactful, giving you confidence they can push the pile during stand up tackles for extra yardage and attack the football more effectively.
SAPIEN Technology delivers a leap forward in NFL player realism with more body definition and variation to athlete physiques resulting in realistic player movement.
Achieve greatness in your NFL career with game-changing control thanks to FieldSENSE. Select your position, body type and customize your Superstar to complete objectives such as the NFL Combine to help determine your Draft order, level up to a 99 OVR, and build your legacy as you navigate all-new mini games and live player grading across a variety of positions and customizable avatars throughout the year.
This game includes optional in-game purchases of virtual currency that can be used to acquire virtual in-game items, including a random selection of virtual in-game items.