Mafia II: Definitive Edition
War hero Vito Scaletta becomes entangled with the mob in hopes of paying his father’s debts. Vito works to prove himself, climbing the family ladder with crimes of larger reward and consequence.
Inspired by iconic mafia dramas, be immersed in the allure and impossible escape of life as a wise guy in the Mafia.
Post-World War 2 Empire Bay, NY, a city sprawling with opportunity and where organized crime thrives on the booming industries of post-war America.
For the first-time ever experience the Mafia II crime drama all in one package and presented in stunning HD detail.
A welcome tonic to overly large open worlds, Mafia 2's story and missions remain worth experiencing if you haven't already, but its age and intrinsic flaws are still obvious.