Unlock the Moorland Ranger character costume, Moorland Ranger Werewolf summon skin, and two drop boosts, for increased rewards. The Epic Planeswalker Starter Pack will be available for a limited time from June 17, 2021 10AM PT to June 24, 2021 10AM PT.