Mail Time
Mail Time is a relaxing, cottagecore adventure set in a peaceful forest, far, far away. It's your first day on the job as a newly minted Mail Scout. Equipped with a mushroom hat, a pack full of letters, and unbridled enthusiasm, it's time to deliver letters and packages across the Grumblewood Grove.
If you ever wanted to enter a fairy tale, this is your chance. Explore the cozy, peaceful world crafted by Kela van der Deijl, and make friends with all manner of forest critters!
Deliver letters and packages to help the inhabitants of the Grumblewood Grove and gain your Mail Scout badges.
Use 6 different categories ranging from skin tone to backpack type to customize your Mail Scout.
No time limits, pressure, or risk of harm. Relax and explore the Forest at your own pace and leisure. It's your first day on the job after all!
Various accessibility options to aid your experience. No one should be left out!
From Grumblewood Grove to the edges of the forest, explore unique locales straight from the pages of a storybook, meet their inhabitants, and then deliver ALL the mail!
Collect hidden trinkets to complete your collection and earn all of the Mail Scout badges!