Mars Tactics
The Red Planet is at war. Lead either Capital’s corporate army or Labor’s worker revolutionaries and wage war across a vast strategic map, then assume direct control in turn-based tactical battles featuring artillery, vehicles, and fully-destructible environments.
Mars Tactics combines turn-based tactical gameplay with large-scale strategic operations across a detailed map of Mars. Choose between two factions; the scrappy resource-starved Labor revolutionaries, or the expansive shareholder-controlled Capital army. Lead soldiers that grow and learn dynamically from their experiences, in and out of battle, alongside scientists and engineers that ensure you stay one step ahead of the enemy at all times.
The dust never truly settles on Mars. Through sandstorms and clear skies alike, the spray from machine guns and shockwaves of frag grenades shake the very core of the planet – its people. Picket lines turn to frontlines and workers' strikes become air strikes as the forces of Capital and Labor engage in a seemingly endless struggle for victory.
Two factions locked in a dichotomy as old as time – the boot, and those under its heel. Will investment money dry up during the battle of attrition, or will the fat cats on Earth keep the money and munitions flowing? Will the workers seize the means of destruction, or will their cohesion fall apart under the union-busting might of artillery fire?
Direct dozens of operatives across battlefields, construction sites, and laboratories. From researching new fields of science to dominating the fields of battle, every step forward is a step closer to your goal – make sure everyone is doing their part!
Whether you fight for the continued rule of Capital or for the liberation of Labor, Mars Tactics blends turn-based tactics with a fully realized strategic layer – you aren’t just fighting a series of squad-level battles, you’re fighting a war for the planet’s future.