Marsupilami 2 - Salsa Palombia
A strange melody has swept across Palombia… and all the animals have suddenly started dancing, leaving chaos in their wake! The creature behind this crazy beat is none other than the Mummy Queen, back from the Land of the Dead with her minions to play a cursed concert with a calamitous crescendo.
From the colourful jungle to the bustling city, find the clues to the Mummy Queen's hideout. Take on increasingly more intense challenges leading to the ultimate showdown against the Mummy Queen.
Master the unique abilities of each Marsupilami. Switch characters to soar through the air, punch enemies, or leap across obstacles, and explore the different levels' secrets. Choose your Marsupilami wisely, and you might uncover a hidden level!
Play the adventure with a friend or on your own and take on the Battle Dojos' challenges and the competitive minigames designed for friendly rivalries.
Explore unforgettable environments, face memorable bosses, and uncover hidden levels, all set within a fast-paced, fun atmosphere for the whole family.