MARVEL Tōkon: Fighting Souls
Assemble your team of legendary Marvel characters in the ultimate 4v4 tag team fighter from PlayStation Studios, Arc System Works and Marvel Games.
It’s time to build your dream team and break some spirits in blistering 4v4 fighting action. Choose from an expanding roster of 20 iconic Marvel characters at launch, each rendered in a bold new anime-inspired art style and members of their own unique teams of equally impressive heroes and villains.
Experiment with team compositions to discover new combos, synergies, and strategies. Blast your way through dynamic stages based on iconic Marvel Universe locales, some featuring interactive stage transitions.
Fighting is both immersive and intuitive, with a range of unique move sets, combos, and strategies to master. Adjustable controls, both traditional and quick inputs, plus easy chain combos make diving right in a breeze.
Face off against a friend locally or join the fray with up to 64 players in the online² lobby, including standard VS modes. Plus, dive deep on each team with the single player Episode Mode to learn more about team dynamics and lore.
Experience the action of MARVEL Tōkon: Fighting Souls at high performance rates of 60fps (locked in battle) and super crisp 4K³ visuals.