The Good, the Bad, and the Undead
Deadpool, everyone's favorite merc with a mouth, teams up with the Midnight Suns to tear evil a new one! Add Deadpool to your roster and take on a fresh set of story missions featuring undead enemies and plenty of fourth-wall-shattering asides.
Hydra forces are closing in on an artifact brimming with ancient power, which just so happens to be on Deadpool's shopping list for his mysterious benefactor. The Midnight Suns are forced to step in and put a stop to any supernatural shenanigans before things get out of hand—which is all but guaranteed whenever Wade Wilson's involved.
With his twin pistols, oh-so-pointy katanas, and endless supply of witty banter, Deadpool's prowess on the battlefield is the bane of all his enemies (and even some of his allies, who just don't appreciate a sophisticated sense of humor). Join forces with the wisecracking merc and lay waste to new threats in this exciting chapter of DLC (Deadpool Loves Chimichangas)!
This content requires Marvel's Midnight Suns to play and is included with Legendary Edition and the Season Pass.