Heart-pounding action meets gripping interactive storytelling where you decide how your unique story unfolds.
Create and customize your own character, from appearance and skills to a personalized arsenal then lead your elite recon squad across a galaxy in turmoil.
Your choices seamlessly travel from one game to the next. Each decision you make will control the outcome of every mission, every relationship, every battle – and even the fate of the galaxy itself.