Matchpoint - Tennis Championships
Matchpoint – Tennis Championships is a modern take on tennis, featuring a true-to-life on-court experience supported by a deep career mode and unique rivalry system.
The game places a strong focus on tactical realism, positioning and aiming, allowing the player to move their superstar in exactly the right way to get the most out of their shots.
Matchpoint – Tennis Championships combines slick character animations, authentic ball physics and enhanced player control to replicate the realistic rhythm of the game - every swing and hit feeling unique and satisfying.