Mautix
Mautix is an innovative gallery simulator game for 3D visual digital art, designed for artists and creatives. Mautix offers a unique personal online gallery space where you can easily showcase and share your artwork.
Mautix offers a unique platform for art enthusiasts to create, curate, and explore stunning digital galleries in a fully immersive 3D environment. Developed by Meovinci, Mautix transforms the traditional art experience by allowing users to establish their own virtual galleries, showcasing their digital artwork or the works of others.
With advanced features like Lumen for realistic lighting and DLSS for enhanced performance, Mautix ensures both visual fidelity and a smooth experience for users. Whether you're an artist looking to exhibit your creations, a collector wanting to showcase your NFT collections, or simply someone who loves exploring art, Mautix provides a captivating experience where digital creativity meets cutting-edge technology.
Create your personal gallery, invite others, and explore the vibrant community of art lovers. Experience the evolution of digital exhibitions with Mautix—where your creativity takes center stage.