MechWarrior 5: Mercenaries - Rise of Rasalhague
In a conflict that pre-dates the formation of the Star League, Join Colonel Månsdottir and the people of Rasalhague in a fight for freedom and independence from the Great Houses, and discover the Crusader 'Mech, in a new 12-mission quest line.