MechWarrior 5: Mercenaries - Shadow of Kerensky
Command your Mercenary Company a 12-mission story campaign set during the Clan Invasion. Battle through a shifting Inner Sphere map, face powerful Clan OmniMechs, and salvage cutting-edge Clan tech.
The year is 3050, and the Inner Sphere is under siege. The Clans have returned. Take command of your battle-hardened Mercenary Company as you're hired by the Rasalhague Republic to hold the line against an overwhelming new enemy. What begins as a routine mission quickly escalates into a desperate fight for survival, uncovering secrets tied to your past—and to the origins of the Clans themselves. Fight iconic factions as you unravel a mystery with ties to your Past. Cinematics, briefings, and high-stakes missions deliver a front-line narrative.
Experience a Hand Crafted 12-mission story campaign that brings you face to face with the Clan Invasion.