We've decided to release Medieval Delivery as an Early Access game because we want to listen people's opinions and create the game that people want to play. Although we certainly have a vision, we're creating the game for all of you, and we want to embark on this journey together.
Our goal is for the complete game to consist of 3 Acts, and at least 3 cities with some additional points of interest. Additionally, in our plans, we intend to add vehicles to facilitate faster transportation within cities. Moreover, we are planning to introduce additional mechanics in each of the next 2 Acts, and of course, we're open to listening to the community, which will likely have interesting ideas to propose for Medieval Delivery.
Currently, players can play Act 1 of the story, which takes place in the city of Thornridge. Here, they can learn the basic mechanics, meet many of the main characters, and explore a couple of additional locations beyond the main city.