Metro Simulator
You are the train operator and thousands of people rely on you every day on their way to work or home.
Even day time is considered! There’re more passengers in peak hours, while there are no passengers at night because metro is closed.
You also have an opportunity to see the game from the passenger's point of view. At any time you can leave the train to take a look at the stations, enter it again and continue riding an AI-controlled train.
You will see the world's most beautiful subway! The stations and tunnels are created as accurately as possible. On the rail sections, all slopes and turns are observed. For releasing the game in Early Access we prepared 2 connected lines.