Mixtape
On their last night together, three friends embark on one final adventure. Play through a mixtape of memories, set to the soundtrack of a generation.
En route to their final party together, a perfectly curated playlist draws three friends into dreamlike reenactments of their formative memories. Experience a variety of narrative vignettes exploring the pivotal moments that shaped them. Players will immerse themselves in the teenage wasteland by playing through a mixtape of joyful gameplay, from skateboarding and flying to taking photos after hours at an abandoned theme park, hitting baseballs, and putting on a fireworks show from the backseat of a car. It's the greatest hits of the teenage experience, from the first kiss to the last dance.
From Beethoven & Dinosaur, developers of BAFTA award-winning game The Artful Escape, Mixtape draws inspiration from classic coming-of-age movies, bringing together nostalgic aimlessness, mischief, music, the highs and lows of adolescence, and the bittersweet feelings brought about by growth, transformation, and moving on.