Step into the Star Wars galaxy with a bold new twist on MONOPOLY. Experience iconic cinematic moments while competing with family and friends across iconic locations from every era of the saga.
Team up with your friends and family through online play or couch co-op and experience MONOPOLY like never before with 2v2 and 3v3 competitive game modes. With endless team compositions, the game transforms classic competition into a fun strategic showdown.
Each character brings distinct hero abilities, allowing you to shape your team’s composition and lead them to victory. Command legends like Darth Maul and Princess Leia, each with game-changing skills that turn the tide in your favor.
The game can change with every roll as properties change hands in an instant. Dynamic GO events unleash game-altering twists and shift momentum rapidly, making each turn critical and victory uncertain until the final turn.
With action-packed matches, evolving team strategies, and tons of unlockable cosmetics, no two games are exactly the same. Experiment with different heroes to assemble the perfect team. There's always a reason to jump back in for one more round!