Join the Boo Crew for a fangtastic Monster High mystery!
It's your first day at Monster High, where all monsters are welcome… but some strange events are happening. Create your unique character and investigate the scare-ific mystery of the hidden rooms. With the Boo Crew, you can reveal the skulltimate secrets of Monster High.
It’s your first day at Monster High, where all monsters are welcome… but some strange events are happening. Can you uncover the mystery of the doors and ancient keys and bring the school back to its authentic, spooky self? Play and discover its skulltimate secrets.
Create your unique monster character with a vault full of different monster kinds, skills, and scary-chic looks to choose from. Explore the school with your beasties Clawdeen Wolf TM, Draculaura TM, and Frankie SteinTM, and find creeperific clues and powerful new skills. As the newest member of the Boo Crew, you’re in for one hex-citing adventure!
SOLVE THE SKULLTIMATE SECRETS – Discover the secrets of the Hidden Rooms, and what is happening at Monster High.
DISCOVER THE WORLD OF Monster High – Explore the school and all its monstrous secrets.