Monster Coming
"Monster Coming" is a fast-paced roguelite game. A dark gap appeared in the sky, and a swarm of beasts poured out, threatening humans. You stand up as a brave man and face one of the surging beasts. You choose good equipment and formulate tactics, which is unparalleled.
Hundreds of monsters are attacking you on the same screen, and you can only face it alone. The rich monsters will bring you the most exciting experience!
Different bosses have different attack skills, super fast movement speed, wall of beasts coming towards you, and position-locked sprint attacks. The attacks of each boss will be your nightmare!
You decide the upgrade route, which contains more than 20 props, and each prop has more than ten branch upgrade routes. Different routes determine different gameplay. No matter what choice you make, it will lead to victory!
Is it a summoning stream, a buff burst, or a large area of ​​high attack value crushing. Different genres have different gameplays. It all depends on your preference whether you want to move coquettishly or do violent output!
Is it a steel rider? Yue Yuan? Or the lonely-eyed swordsman? Each character has its own exclusive skills! A super long flying sword attack, a delayed explosive bomb, or a broken sword that kills at close range, your choice will determine your start!
Earn gold coins, continuously upgrade your talents, and with the blessing of buffs, you can kill ruthlessly and become unstoppable! The moment you start the game, victory is declared!