Monument Valley
Discover Monument Valley - A quest for forgiveness in a strikingly beautiful and mysterious world.
Embark on a journey of forgiveness along with Ida, the silent princess, through impossible environments and illusionary puzzles. Experience this meditative and calming puzzle game by manipulating monuments and creating evolving paths to explore new, surreal, and mysterious worlds.
In this multi-award-winning title, solve tricky but immensely satisfying puzzles with optical illusions at their core.
Evolve landscapes to reveal paths that would have otherwise been impossible without your help.
As you progress, discover beautiful architecture, transforming landscapes through pushing, pulling, clicking, raising, lowering and more.
Ida is not alone in this world, and you will need to use your wits to outsmart the enigmatic Crow People who block the path from Ida quest for forgiveness.
Click to manipulate a beautiful variety of worlds, all built for a one-of-a-kind PC experience. Designed for players of all ages and experience levels, Monument Valley allows players to explore evolving environments, transforming scenic and visually stunning landscapes as you play. Everyone should be able to pick up, enjoy and complete Ida’s journey. This is the biggest and best way to play Monument Valley yet.
Whether playing in Full HD, TV or on ultrawide 21:9 displays, Monument Valley looks better than ever with stunning full-screen panoramic artwork. With more perceptible visuals than ever before, what secrets will you uncover?