Train like a champion with the new Race Off disciplines available in Career and Quick Modes. Ride Motard, Flat Track and Minibikes bikes on 4 dedicated tracks across 2 original environments. Take on exciting challenges, boost your rider's fitness, unlock accessories and sharpen your skills to dominate the track!
Take full control of your bike with an improved Adaptive Difficulty Mode, Neural Aid System and new Tutorial.
Ranked races and full cross-play will let you challenge friends and opponents with similar skills, no matter what platform* they race on.