Moving Out - Movers in Paradise
Pack your bags and grab your Haul Pass-port! We're heading off to a team-building power weekend on Packmore Island! Move and groove across 24 new tropical and arcade levels to unravel the mystery of the fabled “greatest haul of them all!”