Murder by Numbers Soundtrack & Artbook
Original 30 track album with all tracks from Murder by Numbers, composed by Masakazu Sugimori! Includes a number of wallpapers, custom album artwork and an artbook PDF showcasing designs and behind the scenes concept art.