MURK
But what truly sets Murk apart is its groundbreaking NFT-based weapons and upgrades system. Collect and wield an arsenal of uniquely crafted weapons, each backed by blockchain technology to ensure authenticity and scarcity. Customize your loadout with a vast array of attachments, modifications, and skins, all tradable and upgradeable through the BNB Smart Chain marketplace.