My love with the Girls Group
We will take you to experience the life of a Korean girl group and feel the love from the stars of the Saturday girl group!
Under the glittering lights of Seoul, as a chauffeur, you accidentally snatch an order from a mysterious girl, but unexpectedly wake up to find yourself embroiled in a storm. In front of you stand the nation's obsessed girl group angels. You, meanwhile, are entangled in a late-night dating scandal of someone is from a wealthy family. At this critical moment, you wittily pose as their agent and become a mainstay in the music industry overnight! The subtle aroma of love and the glorious opportunity of career unfold in front of you - how will you choose?