Relax with charming tales of creativity and discovery. Explore two worlds full of puzzles to solve, locations to unlock, and quirky townies in need of help.
Create adorable Sims and customize the worlds around them! Unlock clothes and build options as you complete different tasks; there are so many options to discover in both games.
For best experience we recommend the following aspect ratios and resolutions / Common 16:9 resolutions: 1280x720, 1600x900, 1920x1080, 2560x1440, 3840x2160. / Common 16:10 resolutions: 1280x800, 1440x900, 1680x1050, 1920×1200 / Common 21:9 resolutions: 2560x1080, 3440x1440.