NAIAD
Flow with Naiad across a mysterious river and interact with its fauna and flora to discover little secrets. Enjoy a wholesome experience with a dreamy and original visual style.
Take a refreshing and serene swim where you can explore a peaceful river at your own pace.
Embark on an emotional journey of growth to reach the sea. Play with friendly and adorable animals and make flowers sprout as you sing.
In each zone you will discover new animals and little secrets, with different atmosphere and music as the day progresses.
Join little Naiad on an adventure to protect nature from certain humans who try to take advantage of the river and pollute it.