NARAKA: BLADEPOINT
Dive into the legends of the Far East in NARAKA: BLADEPOINT; team up with your friends in fast-paced melee fights for a Battle Royale experience unlike any other.
Dynamic, fast-paced and ever shifting; battle your enemies with punishing combos, parries and grit or outsmart them using lethal counters in an intense mind game.
Combine a variety of melee and ranged weapons with our cast of powerful heroes, each with customized skills and unique Ultimate moves.
Travel to the magnificent but dangerous land of Morus and Holoroth, where great battles have shaped a beautiful landscape inspired by Far Eastern legends.