450,000 VC
This product will no longer be available for purchase as of 11/01/2022. There are more ways than ever before to spend your VC. Upgrade your MyPLAYER, buy MyTEAM packs to build your perfect fantasy team, and so much more!
There are more ways than ever before to spend your VC. Upgrade your MyPLAYER, buy MyTEAM packs to build your perfect fantasy team, and so much more! DEVELOP your MyPLAYER by increasing attributes and learning new animations.