Necroking
Necroking is a turn-based tactics roguelite with vast deckbuilding. You play as a Master of Necromancy. Build your skulls deck, raise an army of skeletons and other scum to defeat settlements desecrated by life.
Troubles and decay struck the cities, the villages were gripped in the vices of madness, and people began to look for a reason to fight in order to throw out their aggressors.
You are the Necroking. Put on the crown of a powerful necromancy magic and embark on a dark and twisted journey to bring chaos and destruction to settlements desecrated by life itself. Raise an army of skeletons and other vile creatures to conquer your enemies and establish your dominion!
Harness the dark powers of necromancy and command an army of more than 30 types of undead minion.
Engage in intense battles where strategic decision-making and quick reflexes are key.
Customize your playstyle by unlocking new Skulls and upgrading your units' skills.
Every playthrough is unique, with procedurally generated levels and unpredictable challenges.
Immerse yourself in a beautifully hand-crafted world brought to life through stunning pixel-art graphics.
Prepare to unleash the ultimate power of necromancy and claim your rightful place as the feared Necroking. Are you ready to embrace the darkness and reshape the world in your image? The time has come to rise and conquer!