Get an unlocked frame rate and experience Need for Speed at 4K resolution, only on PC. Plus, feel the thrill of street racing with steering wheel and peripheral support from a range of manufacturers including Logitech, Thrustmaster and Fanatec.
Build a car to reflect your character with extensive visual and performance customization options. Because your ride should look as good as it handles.
Discover Ventura Bay. From the dense city streets to the winding roads that lead you to the harbor and through the canyons, this is your home turf.
Need for Speed returns with 5 unique ways to play: Speed, Style, Build, Crew and Outlaw, enabling you to earn reputation and ultimately win your way.
Take on Ventura Bay’s slickest street racers with free updates in Eddie’s challenge and become an expert photographer with Snapshot Pro. Plus, earn Ken Block’s Hoonicorn and Morohoshi-San’s Diablo.
Step into a richly created world and be part of an immersive story that takes you all over Ventura Bay.