Your car is at the center of everything you do in Need for Speed Payback. Endlessly fine-tune your performance with each of the five distinct car classes (Race, Drift, Off-Road, Drag and Runner) to turn the tables on the competition in any race, mission or challenge.
Play as three distinct characters united by one common goal: revenge. Tyler, Mac and Jess team up to even the score against all odds, and enter the ultimate race to take down The House. Battle cops with ever-increasing intensity, race against rivals across the city and drive on and off-road through mountains, canyons and deserts.
Win big with all-new Risk vs Reward gameplay. Intense cop chases mean the stakes have never been higher. Challenge your friends or potential rivals via Autolog recommendations throughout the events or go head-to-head in classic online leaderboards.