Imagine your race and your friend’s pursuit colliding, creating a world where no 2 events feel the same. Don’t want to play with others? Simply choose to make Redview County yours alone and dominate the advanced Racer and Cop AI.
Racers are lone wolves out for glory, driving agile cars built for high-speed racing and epic chases. Cops work in teams to hunt down and bust racers using the full power of the police force. Switch roles whenever you like, and watch the stakes grow through a new scoring system that puts your speed points on the line.
Personalize your cars with performance and style modifications. Power up your car with the latest upgrades in pursuit technology and personalize your bodywork with fresh paint jobs, liveries, custom license plates, rims, and decals to show off your car to the world.
Use the latest pursuit tech and modifications to change your pursuit or escape strategy on the fly. Racers evade Cops using turbo bursts, jammers, and electromagnetic pulses. Cops will be armed for aggressive busts, deploying shockwaves, spike strips, and calling in police roadblocks or helicopter support.
Ghost Games will likely get there, though, and what they've conjured up in their debut effort is a remarkable achievement. Before downsizing, Criterion created some of the last generation's very best arcade racers in Hot Pursuit and Burnout Paradise. Ghost Games has carried on that torch and crafted a racer that any of its competitors would do well to match in the new generation.