Neko Ghost, Jump!
Switching between 2D & 3D camera perspectives will be critical in navigating through the lands of Nekoworld in an effort to rescue your friends and family from the clutches of the evil Space Dog Pirates.
Whenever there is a need, the ability to transform into your ghostform with the powerful swordfish will help in defeating any enemies in your way.