Neon Blight
Welcome to the cyberpunk future. As the new owner of a cyberpunk gun shop, it's your job to provide the throng of wannabe heroes with the weapons they need to succeed in the fight against the megacorporations ruling the world. Enter cutthroat competition, merciless rivalry & boundless exploration as a fixer.
Provide the cyberpunks of your age with the weapons and equipment they need. Operate your very own gun store, fight through seemingly endless waves of enemies, and acquire the ultimate weapon by making your way through the Outer Border and the throng of enemies keeping you from your goal.
A weapon that can upend the balance of power at Eden awaits you. Can you locate the keys to the vault and claim the ultimate weapon?