Experience shows that Early Access is useful in terms of communication with the audience, allowing you to improve the product as long as possible during its development and testing. Therefore, the choice of this option is obvious.
In the full version of the game, new puzzles are planned, supplemented musical accompaniment, the final collection of the visual effects, etc.
At the moment, basic puzzles and their solutions have been implemented. For more details on the current version of the game, see the About this Game section.