NeuroNet: Mendax Proxy
You are Arc, a city management AI. Integrated into a city-wide AR metaverse called the NeuroNet. Meet its many users and help or hinder their lives while trying to balance the wider needs of the city. Find your humanity in a world losing theirs to technology.
NeuroNet: Mendax Proxy is a narrative-driven city management game where you must balance the needs and wants of its many citizens in order to determine the fate of a post-cyberpunk city on the verge of a new digital era.
Using a simple swipe left or right interface, you’ll face 1000s of dilemmas where there are no right or wrong answers, only your evolving moral compass to guide the way as you try to find your humanity in a world losing theirs to technology.
You are a newly created A.I. designed to manage the city of Catena. As you tackle the demands of the populace you will be challenged to balance their needs against your own moral compass. How will you decide who to help when the effect of every choice you make ripples out across the city? Choose wisely, your decisions impact the outcome of the story and the future of Catena.
As you grow, you will form bonds with many of Catena's diverse and colourful citizens. Nurture these relationships and learn about their struggles and beliefs, and help or hinder them achieve their dreams. Your choices have the power to alter the course of their lives, for better or worse.
View the impact of your actions with city-wide reports that detail not only the choices you’ve taken but how the city evolves based on your decisions. The city’s inhabitants will change their views towards you: will you make a difference in their lives, or bring it all crumbling down?
The line between right and wrong will blur as your morals are tested against a torrent of demands. Who are you really serving? The people that built you? The citizens that depend on you? Yourself?