New Super Lucky's Tale
Join Lucky on his thrilling journey through the Book of Ages, a magical artifact that opens doors to amazing worlds. Jump, burrow, and tail swipe your way to victory in this love letter to classic 3D platformers!
Join Lucky on his thrilling journey through the Book of Ages, a magical artifact that opens doors to amazing worlds. Meet new friends, explore exciting lands, and recover the missing pages from the evil sorcerer Jinx and his villainous family, the dreaded Kitty Litter.
New Super Lucky's Tale is a charming platforming with tons of variety in its theming and level design that, while short and easy, will put a smile on your face and remind you of classic platformers like Spyro the Dragon.