New Tales from the Borderlands
Take a stand against ruthless corporate overlords in this narrative-driven adventure!
Decide the fates of altruistic scientist Anu, her ambitious, "streetwise" brother Octavio, and the fierce, frogurt-slinging Fran. With nothing left to lose and everything to gain, you'll claw and con your way through this thrilling five-part story full of gun-toting goons, otherworldly beasts, and delicious tacos.
The Borderlands aren't just home to Vault Hunters, psychos, and weapons-corp CEOs—they're full of downtrodden, intrepid civilians just trying to get by. With a host of returning and fresh faces, including an assassin bot with comedic aspirations and a less-murderous-than-usual bandit, this unforgettable tale is sure to delight fans new and old.
The decisions you make determine how your story ends. Whether it's Anu's vision of a universe that markets more than weapons, Octavio's dreams of fame and fortune, or Fran's frosty plot for revenge—their success or failure depends on you.