Nickelodeon All-Star Brawl
Brawl it out as your favorite Nickelodeon characters in bombastic platform battles! With a power-packed cast of heroes from the Nickelodeon universe, face-off with all-stars from SpongeBob Squarepants, Teenage Mutant Ninja Turtles, The Loud House, Danny Phantom, Aaahh!!! Real Monsters, The Wild Thornberrys, Hey Arnold!, Rugrats, and more to determine ultimate animation dominance. With unique move sets and attacks inspired by their personalities, each character has an individual style of play enabling endless action for Nickelodeon’s legion of fans. Select your favorite and then let the intense brawls begin with online and local multiplayer action.