Nivalis
Grow your business, manage restaurants and nightclubs, make friends and enemies, buy and decorate apartments, go fishing and maybe even find love in Nivalis, the city that stretches from the ocean to the clouds.
Welcome to Nivalis! Making it in this cyberpunk city isn’t easy. The gangs want to harvest your organs, the Corps will fine you for breathing, and the whole time, the ground under your feet is crumbling. This city could fall into the ocean tomorrow, so you better make your fortune today.
You’ve got to start small: a food stall, a noodle stand, a stim store. Build your way up to a bar, a restaurant, or even a nightclub. Eventually, you’ll own all the nightlife in Nivalis. You’ll own the night!
In Nivalis, you choose how to spend your time in the city. In this unique slice-of-life sim with realistic weather simulation and night and day cycles, you can grow your business, meet strange and diverse characters, form friendships and experience the danger and wonder of this cyberpunk voxel city.