No More Room in Hell 2 - Free Weekend
No More Room in Hell 2 is an intense & terrifying permadeath co-op journey into the eerie darkness of zombie-infested zones. As an emergency responder you must survive, scavenge, stockpile and fulfill your mission - then repeat, each time in an ever-changing experience. Beware - one bite can end it all, starting the ticking timebomb of undead infection within you.