Northgard
After years of tireless explorations, brave Vikings have discovered a new land filled with mystery, danger and riches: NORTHGARD.
● Enjoy dedicated servers and grind the ranks to reach the final Norse God rank!
● The Viking High King is murdered and his Regal Horn is stolen by a man named Hagen.
● This event kickstarts a saga that will take Rig, his son and heir accompanied by his right-hand man Brand through the new continent of Northgard.
● The continent where he will make new friends and foes and discover a much greater threat than Hagen, and the reasons behind his father’s assassination.