Northgard - Himminbrjotir, Clan of the Ox
Led by Torfin, an ancient leader who returned to help his progeny, it is known for its tremendous might and unrelenting devotion to its ancestors. While they may not be the fastest starters, they can crush anyone and anything in their way.
Led by Torfin, an ancient leader who returned to help his progeny, it is known for its tremendous might and unrelenting devotion to its ancestors. While they may not be the fastest starters, once they've gained some momentum, they can crush anyone and anything in their way.
An imposing and unpredictable figure, with unmatched strength and an arsenal of Ancestral Equipment that served only to enhance his already devastating array of attacks, Torfin was considered by those who had not had the misfortune of crossing his path in battle to be an embodiment of tall tales and hearsay.
Now, having led the Ox Clan to becoming one of the most feared and respected in all of Northgard, there are few who question his legitimacy as he lies dormant, awaiting the day that his people call upon him and his immense power once more.