Northgard - Nidhogg, Clan of the Dragon
The most alien of all clans, the Dragons follow ancient customs and embrace freakish traditions. They use sacrifice and slavery to further their goals, often earning the other clan's distrust.
Thralls are a powerful economic and military asset but beware of their number! If by any chance your regular population falls under your Thrall population, they will rise against you!
The Clan of the Dragon starts each game with an already built exclusive building: the Sacrificial Pyre. Through this building, you’ll be able to send every unit you have to be sacrificed to honor the gods and gain their favors.
Sacrificing a unit will earn you Dragon Essence that can be used to unlock various bonuses.
The Clan of the Dragon does not have access to the regular Military Building. The only military camp you’ll be able to build is the Dragonkin Altar. Each Altar increases your warband size by 1 (2 if upgraded).
Giving a Villager his Dragonkin form is a non-reversible process and will consume 50 Krowns (+10 per new Dragonkin) and 1 Dragon Essence. Dragonkins are ferocious military units, far more powerful than warriors.