Northgard - Svardilfari, Clan of the Horse
Led by Brok and Eitria, two spirited siblings, the Clan of the Horse are a quiet and sturdy people. They are also recognized by all as the best craftsmen and women of the known world.
When reaching fame levels, the Clan of the Horse will gain additionnal tool improvements and the ability to build a second Relic!
The clan also has its own Relic, that will boost the Warchiefs survivability, forge and mining speed!
Eitria and Brok are the clan of the Horse’s Warchiefs. They can be recruited from Völund's Forge. They are at the center of the Clan mechanics, mainly because they are the only ones able to mine Stone or Iron, and Forge Tools, Weapons and Relics.
To mine a deposit with one of the Warchiefs (or with both), no need to build a mine, just assign them directly to the ore.