Northgard
Northgard is a strategy game based on Norse mythology in which you control a Clan of Vikings fighting for the control of a mysterious newfound continent.
Northgard is a strategy game based on Norse mythology in which you control a Clan of Vikings fighting for the control of a new continent.
The Viking High King is murdered and his Regal Horn is stolen by a man named Hagen.
This event kickstarts a saga that will take Rig, his son and heir accompanied by his right-hand man Brand through the new continent of Northgard.
The continent where he will make new friends and foes and discover a much greater threat than Hagen, and the reasons behind his father’s assassination.
In order to complete the 11 campaign chapters, the player will have to master the specificities of the 6 first clans and tame the unforgiving wilderness of Northgard.
You can unlock the Clans of the Horse, Ox and Lynx separately by buying the DLCs, or together with the Fur Bundle.